Bebegimucizem Oglunasikbiranne08 memeyi hiçbişekilde tutmayan bi bebek düşün. İki dakka bile o şekilde emse bana dünyaları vermiş olur 😊 hem insan hiç bebeğini üsütürmü bile isteye. Emdikçe su tutarım heryerine üşümemesi için 😌
Oglunasikbiranne08 Bebegimucizem çok cnm bile isteye demedim zaten 😊 uzun süre kalırsa üşümez mi acaba ondan sordum cnm 😊 ama haklısın emmeye bir bebek için her yolu denemek lazım
mikelenjelo35 Bebegimucizem netten videosu olabilir bı bakın bence bide instegramda ebeler var bireysel sayfaları var orda ayrıntılı anlatanlar var pes etmeyin bende bi dönem yasadim biberon yüzünden ins duzelir
Bebegimucizem mikelenjelo35 baktım bulamadım bizim de biberon yüzünden meme reddimiz. Nasıl unutturdunuz acaba biberonu
Bebegimucizem Oglunasikbiranne08 yok kuzum zaten emzirme pozisyonunda sarılır gibi oluyorsun ya bi de suyu seven bi bebekse hosuna bile gider ☺️
mikelenjelo35 Bebegimucizem bidaha asla biberon vermedim bir gün boyunca da oturdum evirdim çevirdim emzirdim akşama kadar inat etti sahip kaşıkla verdim akşam pes etti emdi.