supermomsuperbaby bu aylarda çok normal daha çok küçük bizimde 2 3 aylıkken bazen gece 12 1 e kadar uyutamadigim olurdu, sabahlara kadar iki saat uykuyla durduğum olurdu bazen oturur pozisyonda bir saat anca uyurdum zor ama geçiyor 4.5.ayda düzene giriyor ozamana kadar zor bir dönem maalesef