seda_seda
Çünkü büyüyor büyüdükçe dönerek yatmak istiycek ki bu çok normal geniş bir alanda yatmasına izin verin bir süre sonra serbestçe yatmaya alışıcaktır şuan kundaktan çıkmanın keşfini yaşıyor takip edin ama kafasını sağa
Sol çevirebiliyorsa genelde nefes almayı bilirler tetikte olun ama çokda evham yapmayın