baykuskiz_ bugun biraz kek ve pogaca verdim, inan bana pirinç tanesi kadar eliyle parçalayıp yiyor. Tane tane ne o biter ne karnı doyar. Sıkıldı geri verdi tabi.
Hatta öglen arkadaslarıylaydı, herkes yemek yemeye basladı bu tutturdu mama diye.
Yine pogaca verdik, kek verdik, bak herkes mama yiyor hadi sende ye dedi yırttı kendini mama diye. Eve gittim geldim 🤦🏻♀️ aahh bilemiyorum neden böyle yapıyor. Her şey yolundaydı bir anda değişti