Merhaba güzel anneler🌸
Kızım 6aylık. Gündüzleri yatağında uyumaya direnç gösteriyor 1haftadır neredeyse. Bazen gündüzıeri arabasındada uyuturdum. Bazende yatağında mızmızlanıp uyurdu. Şimdi bas bas ağlıyor yatağını sevmiyor sanki. Bugün arabasını temizleyim ona koyar koymaz bir iki sallama derken uyudu güzelce. Neden gündüzıeri yatağında uyumak istemesinki? Gecede ağlıyor bazen ama gündüzdeki gibi değil
Neyapayım ben. Birazdan arabası güvensiz olucak uyutmak için