Songena19 Deniz06 biz 3doz yaptırdık doktorumuzun tavsiyesiyle rota salgını var diye o dönem 3,4,5.aylarda
Deniz06 Eloffs doktor bize 3. dozunun da olduğunu söylemişti. İki doz yeterli olmuyor mu acaba? Rotateq 3 doz, rotarix 2 doz diye okudum internetten. Neden biri 2 diğeri 3 onu anlayamadım.