begonvilkokusu Şu zamanda dizel çok yakar.Litresi 23 TL. LPG li baksanız daha iyi.Dizel maliyetli birde… Fluence çok iyi bı araba değil. Sadece boyutu büyük. Malzeme kalitesi yok, yok tutuşu yok,konfor yok. Lineayi begenmiyorsa biraz daha kaliteli araba istiyorsa Corolla, Jetta, Octavia gibi arabalardan eski model alabilirsiniz. Km düşük lineada alamazsınız. Düşük km yi unutmaniz lazım. En iyisi şuan Linea. Lineanin dizel motorunun kronik sorunu yoktur. Uzun ömürlüdür. 700 bin-800 bin km y kadar gider.