Yedek kontenjan o süre zarfinda gelmeyen hasta olursa sizi alabilecek demek , o kadar saçma bir sistemki, o yüzden randevu alırken zorda kalsam bile yedek kontenjan yazıyorsa almam , neticede başka hasta gelmicek de bana bakicak çocuğum kucağımda beklicem ohoo ,bence kimse yedek kontenjani almasın ,bu doktorun sorunu değil ayrıca sağlık Bakanlığı’nın sorunu