Duru2705 Kızlar 8 ay önce sezaryen doğum yaptım ama dikişimin bir tarafı iyileşti bir tarafı hala sert sanki içinde birşey var gibi birde kızarıklık var hala ağrıyor yanıyor bazen böyle yaşayan varmı