Kizlar kizim 7 aylik 3 gündür soğuk algınlığı ile boğuşuyoruz doktor aslında boğazında cigerinde birssey goremedi sad3ce farenjit sesi kısık ama iştahı hiç yok çıldırmak üzereyim 180 cc mamayi tekte içerdi şimdi 60 cc zor içiyor oda 2 3 kere.zorlamaylar 2 3 kasik corba bigun biraz sadece çeyrek avokado yedi . Ne zaman geçer bu durum okadar huzursuzum ki
Geçecek değil mi . Emzige çöm düştü bu ara sadece uykuda veriyordum simdi surekli istiyo