[silindi] canım doktoruma sordum biz mama ya başladık 2gündür kaka yapamıyordu anne sütü alan Bebek 10güne kadar mama alan Bebek 5güne kadar yapmaması normal artık büyüyor dedi yaptığındada yetişkin dışkısı gibi katı değilse sorun yok demektir demişti ama bende hep zeytin yağı sürüyorum senin gibi hatta kabız diğe laman bile yapmıştım meğersem değilmiş