8 gün önce doğum yaptım, bebeğim de sarılık ve enfeksiyon var diye hastanede yatırdılar. Beş gün sonra çıktık derken dün yine aldılar hastaneye sarılık yüzünden. Bugün tekrar çıktık. Bol bol emzireceksin dediler bebeğimi uyandıramıyorum, çimdik atıyorum, burnunu sıkıyorum bana mısın demiyor, hatta ağlamıyor bile. Allah aşkına böyle olan varsa bir akıl versin, kafayı yemek üzereyim. Göğüslerim taş oldu.