Ruzz-Batu Eğer şartlarını bu şekildeyse bence şunun şurasında 2 yıl daha sabredebilirsiniz çocuğunuzu etliye bırakmak ne kadar güvenli olur bilemem ki gezmeyi seviyor diyorsunuz heryere götürmeye çalışacak bu sefer sürekli hasta olma imkanı var götürmese bi süre sonra kendi gidemediği için zaten sorun çıkaracak dediğiniz gibi yarı yolda bırakacak boşa işe başladığınızla kalacaksınız, ki bölümünüzde güzelmiş yani 2 yıl sonra da gayet iyi tekrar iş imkanınız olacaktır diye düşünüyorum, an geliyor biz bile kendi çocuklarımız olduğu halde katlanamıyor sesimizi yükseltiyoruz değil ki başkası hırçınlıklarına tahammül etsin 🤷♀️