Beri_34 3 ay 7 gunluk. Ben bi tarz konularda doktoruma guveniyorum. Asilarin yaptirilabilecegi belirli aylar var sanirim. Ozellikle zamani geldiginde vurguluyor doktoru kizimin. 3 ay 7 gunluk. Rotayi2.5 aylikti yaptirdik. 15 gun sonrada 3. Ay kontrolu vardi o gun menenjiti yaptirdik. A ve B grubu iki dozu birlikte tavsiye ediyor doktor ben bu sekilde uygulattim. Cok ciddi hastaliklar hafife alinacak turden degil. Ha tabiki bende koru korune yaptirmadim. daha 15 gunluktu kizim doktoru ile tanistiginda o gun bahsetmisti asilardan. Zamanlari gelene kadar arastirdim. Ebesine sordum. O hastanedeki doktorlari ile gorustu herkes tavsiye etti. Aile hekimindeki ebesi ile gorustum. Onlarda olumlu bakinca yaptirmaya karar verdik. Mesela menenjitin cografi bir durumu oldugunu gordum. Turkiyede ozellikle 5 yas ve altini etkiliyor. 2 doz + 1 doz hatirlatma asisi yapiliyor 3 ve 5 ayda yapilan asida. 1 yas sonrasinda 2 dozdu sanirim, Avrupa 12-16 yas araligidinda 2 doz yaptiriyormus asiyi. Onlari etkileyen yas araligi buymus. 16 yas sonrasi tek doz gb..