Mervesaygnnnn Bebeğim 2 aylık Rota aşısı oldu. 2 gündür ishal şeklinde yoğun kaka yapıyor. Doktorumuz forbiome kids kullanmamızı önerdi. Bu durumu yaşayan var mı? Forbiome Kids kullananlar var mı?