Ipek34 Merhaba kızlar Benim oğlum kolik değil ama gazi oluyor ara ara Zorlanarak çıkarıyor bazen Bazen kolay . Belli olmuyor . Ben oyuzden yediklerine dikkat ediyorum . Oğlum bir aylık . Bir kere gece çay içtim çocuğum gece pek uyuyamadı. Ama gece olduğu için mi sizce. Ben de çay içmeyince çok enerjisizim biliyosunuz çok yoruluyoruz. Sizce gündüz bi bardak içsem etkisi nasil olur . Süt ürünleri gaz yapıcı besinler hiç tüketmemekte çalışıyorum kahve çikolata da yemiyorum
Sin21 Ipek34 hiç bırakmadım çayı ne hamilelikte ne Doğumdan sonra gazlı bebek zaten gazlıdır diye düşünüyorum yediklerimizle çok az alakalı bir durum
Gloria Ipek34 benm dr çayı açık ve şekerli iç demişti öneri olsun diye diyorum ben çaycı bi insanım şekeri bırakalı 13sene olmuş şekerli içmedim tabiki sabah akşam çayım vardr yani akşam en geç dokuza kadar biraz acık içebilirsin
ArEyMu Ipek34 benim bildiğim çay gaz yaparmış ama ben de çay içmediğimde kendimi iyi hissetmiyorum ama mecburen içmiyorum gaz yaptığını duyduğum için
Yusufmrv Valla ben cay ıcınce sütüm artıyodu pekte aram yoktur cayla ama gunde 2 cay bardagı ıcıyodum canım tabi herkese yararmı bılmem😘