Bkts Bebeğim iki buçuk aylık sütüm çok az geliyor stresten üzüntüden daha azalıyor bestlak damla varmış kullansam faydası olurmu acaba rezene çayı içiyorum dut kaynatip yiyorum onuda alim diyorum artarmi yoksa cokmu geç kaldım
Betul-08 Bkts artar tabiki sürekli bebeğin emsin birde imom latte diye vitamin var emziren anneler için deneyebilirsin
Woman35 Bkts bestlak damlayı kullandım ilk birkaç gün sütüm arttı sonra yine aynıydı civilden still tea emziren anne çayı almıştım güzel süt yaptı bi de ısırgan otu çayı demleyip iç onur marketten en son emziren anne çayı almıştım o da güzel süt yapmıştı ama bol bol su iç
Mrvsmt2502 Bkts resenenin hiçbir faydası yok canım aksine bğırsak çalıştırır bebek az kilo alır. Bol bol emzir, dinlen, bol su iç en çok süt üreten şeyler bunlar
Kaderr_r Artırıyor diye duymuştum ben de biraz azalınca solgar kullanmıştım.bol su ve protein ağırlıklı beslenin
Bkts Woman35 tamam canım sağol ben bestlak kullandım ilk doğumdan çıkınca çok güzel geliyordu sürekli sağdigim halde bide sonra işte stres falan kesildi azaldı yani üzülüyorum azalınca daha çok azalıyor 😢
Woman35 Bkts stres yapmayın bulgur pilavı yiyin dereotlu sarımsaklı yoğurt yeşil soğan malt içeceği az şekerli ev yapımı hoşaf tahin pekmez tahin helvası boza kuruyemiş yiyin bulgur yeşil soğan erikli hoşaf çok gaz yapıyo ama haberiniz olsun hoşafı erikli yapmayın
Mrvsmt2502 Bkts internette ilk çıkan sayfalara değil son yapılan makaleleri okuyun lütfen. İnternette çoğu bilgi çöp maalesef. Ayrıca bende inanmayıp içtim bebeğim 2. Ay 400, 3. Ay 300 Gr aldı sadece
Betul-08 minikprensess0504 neden anne sütü içirme imkanı varken mamaya yönelsin tabiki bebeklerimiz için uğraşacagız 6 aylık bebeğim ne anne sütüm çok olsun artsınzduye hala uğraşıyorum evet hiç sütü olmasa tabiki mama ama önce anne sütü
balmom Bkts canım bestlak alacağına instagramda dilruba demirezer var onun süt arttirici çayı var onu al bzn kullanmadım ama çok memnuniyet mesaji var