Kızlar 30 haftalık hamileyim ikizlerime. İlk kızımda baya bi emzirdim ama sol göğsüm hep çok azdı sütü sağ tarafta çok fazlaydı. Hak geçmemesi için nası emziricem çok merak ediyorum sürekli sağıp vermek istemiyorum süt erken bitiyor. İlk kızıma mama veremedim allerjisi vardı hep kusardı ishal olurdu allerji mamasınında tadları çok kötü olduğu için almadı kızım. 1 bebege sütüm kolay yetti ama 2 bebege nası yeticek? Yardım edin nası emziricem valla hak geçmesin istiyorum