Minnakkk İlaçlı emar cekşnmek zorundayım bu sekilde emar cekinip emziren oldu mu acaba ya da ne kadar emziremediniz. Doktora sormayı unuttum o telasla onumuzdeki gun için gidip cektirecegim ona göre süt koymam gerekecek mi
Melissamom Minnakkk geçmiş olsun geçen ay çektirdim. 24 saat boyunca sütümü sagip döktüm. 24saat sonrasında emzirebiliyorsunuz. Benim sütüm sagarak hiç gelmemişti maalesef hem makine hem elle denedim ama çok az çıktı o yüzden mama kullandı 1-2 gun
Minnakkk Melissamom tesekkür ediyorum size de gecmiş olsun. Cok zor olmalı 24 saat ayrı kalmak 😒 oncesinde sagım yapıp onları vermeyi deneyecgim sanırım 😒
Melissamom Minnakkk çok teşekkür ederim. Evet kesinlikle çok zordu. O mama diye ağlarken verememek :( gündüz bir şekilde geçti de gece inanılmaz üzüldüm mama diye ağlaya ağlaya uyudu çocuğum 😔 inşallah sizin sureciniz kolay gecer🙏
Minnakkk Melissamom meme asıgı bir bebeyle cok kolay olacagını dusunmuyorum 😒😒 dedginiz gibi gece cok zor olacak ben yanında kalamam kalırsam yapısır bana o yuzden annemde kalır diye dusunuyorum Bi sekilde oyalarlar 😒😒