Ozlemce benim ikiz bebeklerimin göbeklerinde düştükten sonra kanama oldu. Akıntı olmadı. İlk kanayan bebeğime k vitamini yapıldı , yine kanadı. Sonra diğer bebeğiminde kanadı ona yaptırmadık. Bir süre gözlemledik. Sonra kendiliğinden geçti. Normalmiş göbek bağı düştükten sonra bir süre sızıntı şeklinde olabilirmiş. Endişelenmeyin, gözlemleyin bir süre. Ama bir kaç günü geçerse mutlaka doktorun yönlendirmesine uyun. Geçmiş olsun