Arenbebekk Bebeğim her bulduğunu oyuncakları ağzına sokuyor. Oral dönemde olduğu için normal olarak. Diş diyeceksiniz ama altta 2 tane dişimiz var. Ne zaman ağzına bir şeyleri götürmeyi bırakıp oynama kısmına geçecek bir fikriniz var mı?
Aras210922 Arenbebekk benim bebeğim 4.5 aylık bizimki de öyle sürekli el ağızda oyuncak alsa bile hep ağzına götürüyor 😂 bizde diş yok ama kaşınıyor sanırım 😂 büyük ihtimalle de bu süreç uzun olur gibime geliyor 😂🌸
Arenbebekk Sizin bebişler oyun oynuyor mu? Biz önce tadına bakıyoruz sonra iki üç sallayıp bir şeyleri öyle oynuyoruz 😁
Semaxx Dişi olsa da olmasa bence onu tanımaya çalıştığı için olabilir benimki de öyleydi herşeyi ilk ağza sonra oynamaya devam ederdi.. merak dönemindeler ve keşfetmek istiyorlar..
Arenbebekk Semaxx herşeyi ağzına götürüyor bende engel olmuyorum artık engel olsan da anlamadığı için yine yapıyor 🤷🏻♀️😁