Glsm45 Merhaba.kızım 4 aylıkken süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı..şuan 10. Aya girmek üzereyiz.ben diyet yapıyordum.doktor artık biraz açabiliriz dedi fakat bilgi vermedi..nasıl açtınız nasıl açılır tekrar test yaptırmalımıyım yada
ayla001 Glsm45 ben bitter damla çikolatayı ikiye bölüp yemiştim gizli gizli sonra tüm damla çikolata yedim başka bir gün çubuk krakerden ısırık aldım çyle öyle açtım