M_asal Bebegimi uyuturken 3 gündür kendi kendine ee ee diyor ve uyuyor bu durumu yaşayan var mı? Normal mi ?
Ysalvatore M_asal normal canım kimi bebek uykuya geçerken kendini rahatlatma ya da enerjisini atmak için sayıklama veya inleme tarzında yapar böyle