elabebegim1 benim bebegm suan 9.5 aylik. Emekleme pozisyonu aliyo bir iki adim atiyo dusuyo. Sonra tekrar hemen emekleme pozisyonu aliyor😂 ama bende bu zamana kadr hayatta emeklemez derken emekleme adimlari atildi bile. Ama tabiki her bebek emekleyecek diye bir kayde yok. Benim abimin cocuklarinin ikiside hic emeklemeden direk yuruduler. Hayir anlamiyorum bide yaslari tecrubeli insanlar nasil oluyoda yok gec kaliyo vs diyolar ya. Aslinda demeleri lazimki kizim her bebek emeklemeyebilir demeleri lazim. Size klasik ama dogru bi cumlede bahsediyim. Kulaklarini tikayin, dinlemeyin ve bosverin