Merhaba arkadaşlar 5 aylık ikiz bebeklerim var . Tek başıma bakıyorum . Bebekleri çok fazla dışarı çıkarmıyorum sürekli evdeyiz diyebilirim ama gelen gidenimiz oluyor eve . Kızlarım bir türlü alışamadılar insanlara . Kim gelse ağlıyorlar özellikle bir tanesi ağlamaktan bayılacak diye korkuyorum ve gelenler geldikleri gibi gidiyor. Alışsınlar diye dışarı çıkarayım dedim apar topar eve geri döndük . Bi fikri olan var mı acaba bu durumu nasıl düzenleyebiliriz