MinikPrensesannesii Güzel anneler merhaba. Ufak bi kahve köşesi yapıyorm yeni başladım yapmaya.Bi kaç tablo sipariş ettim ,duvarı boyadım başka ne yapabilirim fikriniz öneriniz var mı?
Marianne MinikPrensesannesii ben de sizinle bekleyeyim. Balkona yapsam çok saçma olur acaba? Balkona mutfaktan giriş kapısı var da.
Tecrubelianne MinikPrensesannesii yani lafim size degil de kahve kosesi nedir ya cok gereksiz ve sacma buluyorum kafemi burasi ne gerek var fuzuli masraf fuzuli yer işgali.yinede fikirlere saygimiz var 😝🤗🌸
ozge28 MinikPrensesannesii nasıl yaptınız kahve kosenizi bende istiyorum fikir olarak fotoğraf atabilme durumunuz var mı acaba :)
Momonlyn Doğalgaz borusunun olduğu yere yapay sarmaşıklarla kamufule edilebilir daha güzel bir görüntü olur ☺️
Deletedmom_875 Kahve kosesi ben de istiyorum ama yerim yok maalesef. Ocak kenarında yağ olmayacak mı acaba benim de öyle küçük bir yerim ama baharatligim var gerçi orda da
Wolverine MinikPrensesannesii Ben eğer o alanı değerlendirecek olsaydim Bango raf bar masasi kullanır sadece kahve makineleri koyardım. Duvara asma aparatla fincanları asar kenarda siyah boruyu da yapay sarmaşık ile kamufle ederdim. Bu şekilde tüm mutfak makineleri biraz karmaşık durmuş. Tabii ki fikrim bu şekilde zevkler tartışılmaz 🌸
MinikPrensesannesii Wolverine sığmıyo bango onuda aldım ama olmadı yandaki rafıda koyacak yer yok maalesef bende bu şekilde değerlendirdim 🙃 diğer duvarda masa var karşı duvar zaten mutfak dolabı var diğer duvarda da pencere ve balkon kapısı var tek boş duvar buydu🤣🤣
MinikPrensesannesii Wolverine ışıklı sarmaşık aldım ama kargo daha gelmedi bugün boyasını yaptım sadece
MinikPrensesannesii Tecrubelianne seviyorum masraf olarak görmüyorum bütçe meselesi sonuçta.sevgiler🦋