Merhaba, uzun yıllardır tırnaklarımı koparıyorum. Çok kez vazgeçtim tekrar başladım.. Düsenli mankürdü yağlardı bakım kremleriydi her çeşiti fazlasıyla var ve kullanıyorum da ama bir türlü bırakamadım. Özel hastanede psikiyatriye de gittim yok.. fazla mükemmeliyetçi ve tez canlıyım ondan mı ya da bilemiyorum ama var mı bunu unutturacak bir yöntem. Düzenli spora gidiyorum sağlıklı besleniyorum çalışıyorum vs vs ama bu illet üzerime yapıştı resmen.. kafada bitirmenin bir yöntemi var mı? Protez tırnakda yaptırdım ama tırmalarımı çok inceltti o yüzden ondan da vazgeçtim.