Şuan annem ve abim kanser, günlerimiz hep hastanede geçiyor haftanın 3-4 günü gidiyoruz, onkoloji de sıra gelmiyor o kadar kalabalık yoğun, evet şu aralar kanser daha sık duyuyoruz bence de ama bi yazı okumuştum mantıklı gelmişti kovid döneminde insanlar kovide yakalanma korkusu ile hastalıklarını erteledi yani hastaneye gitme korkusu bulaşır korkusuyla gitmediler 2-2,5 yıl o yüzden şuan patlama yaşanıyor kanser hastalarında demişler
Annem 2 aşı oldu babam 3, annem kanser oldu babamda bişey yok çok şükür aşıya bağlamadık biz valla aklımıza bile gelmedi