Sabah çok erken kalkıyor ve yanımdan bir dk ayrılmaz hatta bir adım uzağımda durmaz hep dibimdedir yanından ayaklanıp kalksam gitme sakın diye ağlar bağırır sigara içiyorum mutfağa gidiyorum içmek için onu oyalayıp iki dk içinde geliyor ağlaya ağlaya telefonu ellesem bilerek yaramazlık yapar tepki vereceğim şeyleri yapar kumandayı fırlatır saçımı çeker sürekli hadi oynayalım diyor tek başına asla oynamıyor ne yapmam lazım hiç bir şey yapamaz oldum gündüzleri de uyumuyor ben mi yanlış yaşıyorum çocuğum böyleyse herşeyi bırakıp onun istediği gibi mi davranmalıyım