Bebeğim 7 ay 9 günlük. Şuan çok depresif olarak yazıyorum. Bebeğimi veren Allaha şükürler olsun. Yanlış anlaşılmasın. Evde hiç iş yapamıyorum. Şuan yatak odası aldı başını gidiyor. Mutfak desen hiç sorma. Kıyafetleri dürüp yerleştiremiyorum bile. O kadar sık çıkıyor. Bebeğim gündüz çok az uyuyor gece sık uyanıyor yanımda yatıyor. Az önce banyo yaptım. Kucağımda yıkadım. Çıkınca bi kıyamet. Giydirirken ayrı kıyamet. Ek gıda hazırlıyorum mama sandalyesinde durmuyor ağlıyor. Ben mi beceriksizim anlamadım. Nasıl yetiştiriyorsunuz bu işleri. Yemek bile yiyemedim daha.