Benim kızım 1.5, yaşına girecek hala öyle bol bol kalabalığa parka oyun alanlarına götürün ben öyle yapıyorum ve yavaş yavas atlatmaya başladık. Hâlâ ağlıyor ama bir süre sonra alışıyor ben gidicem sanıyor galiba 😢 valla çok zor o kadar iyi anlıyorum ki bazı insanlar nasıl insan sevmez klabalik ortam sevmez çocuklarda da bu var. Ama sosyallestikce aşılıyor bence