Merhaba sevgili anneler oğlum 11 aylık ek gıdayı çok seven bi bebek değil canı isterse isteği şeyleri yiyo istemezse asla ağzını açmıyo bende tabi ki zorlamıyorum. Geceleri çok kalkıyo diye bi kaç hafta öncesine kadar gece uykusundan önce güzelce ek gıda yedirip sonra da emzirip uyutuyodum gayet güzel uyuyodu gece 1 sabaha karşı 1 kere uyanıyodu ama hasta oldu ve o süreçte asla bi şey yemedi geceleri 4-5 kez uyandı ve gündüz de hep meme istedi ve hala böyle devam ediyo, memem hep açık kalsın boyna gelip gidip çeksin istiyo 🤦🏽♀️ geceleri saat başı kalkar oldu. Bi kaç gündür gündüz ve öğlen ek gıda yiyo ama gece uykusundan önce yediremiyorum bu gece tekrar deniycem ☹️ sizin tavsiyelerinizi almak istedim napabilirim yardım istiyorum 🥹