Ekininannesi Kizim 25 gunluk. Geceden beri kakasini yapmadi. Bu saat oldu hala yok. Gazini cikardi, cisini de yapiyor. Ama kaka yok. Hic boyle olmuyordu az da olsa yapiyordu. Doktora gitsem mi yoksa normal midir? Bu arada sadece anne sutu aliyor.
iremertmurat Ekininannesi Yani bence çok anormal degil 2-3 gün yapmazsa bir doktorla gorusebilirsin benim bebegimin de yapmadığı gun oluyordu ertesi gun 2 -3 kere yapıyordu..
demetdemircioglu Ekininannesi 10 gune kadar normal deniyo bide d vitaminine basladinizmi saglik ocaginin verdigini kullandigimda oglum bikac gunde bir yapiyodu baska vitamine gectim hergun yapiyo artik
Barsem1912 Ekininannesi 7 güne kadar kakasını yapmması normal bizimki yeri geliyor bi günde 4 kere yapıyor yeri geliyor 2 gün yapmıyor yetişkin bir insanın bile barsakları 1 haftada doluyor normal yani tedirgin olma
diloska benim de 18 günlük bebeğim dünden beri yapmıyor çiş baya yapıyor önemli olan çiş diyorlar ama yine de biz zeytinyağı ile uyardık popodan ona rağmen yapmadı henüz
Yesimgulcakir diloska canım normalde çişini yapıyorsa bi dünden beri yapmıyorsa bebek doymuyordur yani çiş onemlı doktoruna yaz mama ver bile diyebilir,dünden Beri çok uzun bi zaman sonucta o kadAr aç kalması iyi dgıl eğer aclıktansa tabı
MeryemEce Benim bebegimde 23 günlük arada kakasini yapmıyor. kilo alma durumlarında bebekler kakalarini yapmayabilirmis korkulacak bir durum yok
Ekininannesi demetdemircioglu evet devit 3 kullaniyoruz. Dun vermeyi unutmusum. 😑 onunla alakali olabilir mi diye dusunuyorum
Slmgr Ben 12 saat boyunca yapmadi diyince saglik ocagindaki ebe gülmüştü bana:) sadece anne sütü alan bebekler 10 gune kadar yapmayabilirmis. Ama ben olsam da tabi 10 hune kadar bekleyemem. 2 gun yapmasa 3.gun gotururdm doktora.
Ekininannesi Yesimgulcakir Yesimgulcakir canim ciainde sikinti yok. Kaka yapmiyor. Ama doymayan cocuk aglamaz mi?
Ertugrulunannesi doktora gore 10 gune kdar normal sayılıyor ama cocuk birgun yapmasa sancı cekiyor sadece emiyorsa sutunu biraz sagıp icine bir cay kaşığı hakiki zeytinyağı katabilirsin rahatlatr ama once zeytinyagına kulak pamugunu sürüp popusuna sür uyar eger hala yapamazsa dedgm gbi sütünü sagp bi cay kaşığı zeytinyağı koyup verebilirsin
aysira Ekininannesi yeğenimde ayni sorun vardi doktoru gunde yedi kez yapmasi da yedi gunde 1 kez yapmasi da normal demis
Nereidd Ekininannesi yenidoğan döneminden çıktıktan sonra seyreliyor kaka, sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal 👍🏻 Bekleyin sadece