BalkizimBaloglum2 E bebekden almistim gecen gün naylon olanlardan tuhaf bir koku var kizlar naylonumsu bir koku olurya ondan sildim gecmedi havalandirdim gecmesi nasl gecerki makinaya atilirmi kullanan bilen varmi kutusunuda atmışım baksam
Birdurummuvar BalkizimBaloglum2 yağmurluk mu ayak tulumu mu acaba? Ben pencereli yağmurluktan almıştım ama koku yoktu sanki
whitechocolatemochaa BalkizimBaloglum2 benimki yazın balkonda dolapta toz olmuştu 15 dklık programda sıvı deterjanla yıkadım hiçbir şey olmadı
BalkizimBaloglum2 Birdurummuvar valla yagmurlukmu diyorlsr bende bilmiyorjm adını kusura bakmayin ruzgar vs gecmemesi için ustune örtülen şey varya onu demek istemistim bi koku var gecmiyo bi turlu makinede yikanirmi acaba
Birdurummuvar BalkizimBaloglum2 naylon sa makine de yıkanmaz bence balkonda havalandırdoğınız halde geçmedi ise bir kovaya suyu doldurun bebeğinizin çamaşır deterjanında bekletip yıkayın belki bu şekilde e çıkar
merkursavascisi_06 Babyjem olanı mı aldınız ben de internetten siparş ettim geldi bugün kokuyo balkona koydum havalansın diye inşallah geçer kokusu. Sabunlu bezle silicem geçmezse. Son çare on dk makineye atarım
BalkizimBaloglum2 merkursavascisi_06 valla hatirlamiyorum e bebekden esim almis benim 2 haftadir balkonda havalaniyor gecmedi kokusu yarib yikiycam