aydangok Sevdapl başka bir doktora gitmenizi tavsiye ederim. Özellikle 9 aya kadar anne sütü yüzde 60-70 civarı olması gerekiyor aldığı besinlerin. Biz şu anda 13 aylığız ben sadece 3 ana öğün veriyorum 😂 8 ay oluncaya kadar 2 öğün diye biliyorum. Anne sütünü de o kadar azaltmayın bence. Dengeli gitsin.
Eftelya_ser Sevdapl anne sütü %70 ek gıda %30 olması gerekiyor 9. Aya kadar ayrıca sizin sütünüz sadece gece akşam vererek zaten kesilir. İlk defa böyle bir doktor gördüm duydum bizimki 2 öğüne bile izin vermiyor tadımlar bitene kadar tek öğün dedi
Sebnem9 Sevdapl bana kalırsa aşırı yanlış bir liste olmuş. Anne sütü çok çok az ve öğün sayısı çok fazla…
Mnil Aynen bu şekilde uyguladım ben. doktor size anne sütü-mama vermeyin dememiş ki aç karınla ek gıdayı verin sonra emzirin veya mama verin,Zaten çocuk doymaz bı kasik pure-corba ile.Doktor sanırım boşuna okumuş.Arkadaslar daha çok biliyor doktordan…