Dabulunoktacom Süpürge alıcam ama hangi marka en iyi süpürge markasıdır bilmiyorum ona göre o markanın modellerine bakıcam yardımcı olur musunuz? Dyson çok pahalı olduğu için baştan eledim o yüzden kızlar Şuraya da PHİLİPS ekliyorum unutmuşum 😀
Kereminannesiii Dabulunoktacom arnica Tesla premıum kullanıyorum çok memnunum. Annem,kayınvalidem,arkadaşlarım hepsi aldılar benden sonra hem süpürme performansı çok iyi hemde sessiz.
livanurvealpinannesi61 Dabulunoktacom en iyi Philips maraton arnica asla almayın ben aldım pişmanım çekim gücü azaldı 1 yıl olmadan çekmiyor güzel.
Dabulunoktacom Kereminannesiii Ya şu çekimi kuvvetli ama halıya yapışıp bırakmayan bel yoran süpürgeler gibi değil dimi
livanurvealpinannesi61 Kereminannesiii komşum da arnica tesla almış hiç tavsiye etmedi çekim gücü azalıyor zamanla dedi sonradan da bozuldu demişti.
Kereminannesiii Dabulunoktacom hayır hayır çok rahat. Üç yaşındaki oğlum bile çok rahat süpürebiliyor ☺️
Miradeniz Philips maraton seçeneğindeki olsaydı ihlasa oy vermezdim ikisini de kullanıyorum.Evet ihlas çok güçlü haftalık kullanım için süper emil gücü var ama suyunu doldur boşalt içini yıka zahmetli ayrıca da ağır bir makine hergün kullanım için ideal olanı marathon tavsiye ederim
Raniird Dabulunoktacom maraton ultimate toz torbasız modeli çok kuvvetli emiş gücü ve filtresi de baya iyi dışarı toz kokusu vermiyor düzenli temizledğinizde
BebekC livanurvealpinannesi61 ben arnica tesla premium kullanıyorum 3 yıl olacak henüz bi azalma yok. Hatta temizliğe yardıma gelen ablamız sağ olsun hoyrat kullanıyor biraz ona rağmen tık demedi.
Kereminannesiii livanurvealpinannesi61 şans işi galiba 5. Yıla girdi çekim konusunda bir sorun yaşamadım.
Kereminannesiii livanurvealpinannesi61 bu sene 5. Seneye girdi şükür hiç sorun yaşamadım. Düzenli olarak filtrelerini temizlerseniz sorun çıkarmıyor.