Arkadaşlar merhaba , bebeğim çok ağlayan zor bir bebek ve ben çalışmaya alışık olduğum için aşırı zorlanıyorum.Memleketimden 1000 km uzaklıktayım ha diyince gidemiyorum eşimin ailesi var ama yok gibi çok bunaldım artık doğum iznim 2. Dönem bitiyor çevremde rapor al daha çok küçük uyarıları yapıyorlar ,maddi olarak zaten mecburum da öyle olmasaydı bile psikolojik olarak çalışmaya ihtiyacım var . Ama vicdan da yapıyorum kötü bi annemiuim diğer anneler izinlerini uzatabilmek bebeklerini kendileri büyütmek istiyorlar ben neden kaçmak istiyorum diye sorguluyorum kendimi, benim gibi olanlar var mı neler taptınız ne zaman bıraktınız ve zor olan bebeğime bakıcı bakar mı dayanır mı kafam da hep sorular