Dün sabah aşı olduk aşıyı olduğumuzdan beri sürekli ağlama huzursuzluk var hiç memnun değil gülerken ağlıyor ağlarken gülüyor emziriyorum kaldırırken daha olduğu gibi kusuyor çıkarıyor midesinden tekrar deniyorum bu sefer emmek istemiyor ama aç olduğunu da düşünüyorum daha midesine inmeden olduğu gibi süt kusuyor bunlar aşıdan olabilir mi normal de de kusan bebek ama bu kadar değildi ve peynirli kusardı şuan sadece süt çıkarıyor olduğu gibi 🥺