Aranızda işitme cihazı kullananlar var mı oğlumun iki kulağında da işitme kaybı var kulaklık kullanıyoruz 16 aylık ama korkuyorum ya konuşmazsa diye suan anne baba dede gel hadi ananne al gibi kelimeleri biliyor ama cümle kurmaya gecmedık bu surecı yaşayanınız var mı ilerlemesi normal mi