Kızlar aralıklı oruca başladım . 11 ve 7 de yiyorum . Fakat gündüz bu süre aralıklarında hiç mi bişey yiyemeyiz . Yani sıvı serbest biliyorum yeşilçay kahve falan . Ama bi azıcık bitter çikolata yesek mesela bozar mıyız bu durumu . Bi çubuk kraker yesek yine bozar mıyız ? Nasıl yapmam lazım :)