Kızım 15 aylık şuanda normalde ücretsiz izindeyim iki yaşını doldurana kadar çalismayacaktm ama arkadaşımın annesi var güvenilir ve deneyimli birisi çocuk bakıyor yıllardır bizim tanıdığımız birinin çocuğuna bakıyordu ve o arkadaşın tayini çıktı şuan kadın boşta kalacak bende onunla anlaşıp başlasam mi diye düşünüyorum güvenilir birini bulmak zor aileler uzakta illa birini bulmamız gerekecek iki yaşından sonrada kreş seçeneği yok çünkü ilcedeyiz üç yaşından önce ama hala emiyor ve aşırı bana düşkün kararsızım fikirlerini bekliyorum şimdi mi başlasam daha kolay olur iki yaşından sonra mı sevgiler 🌼