seda_44 Kızlar ilkinde 5 gün şimdi 4 gündür kabız problemi yaşıyoruz ilkinde kulak pamuğuyla uyarı yaptım şimdi tekrar yaparsam alışır diye korkuyorum
Atailknur seda_44 doktor zeytinyağı içir demişti bir ara fitil ve kulak çöpüyle yapıyordu sadece. Mamayı değişip zeytinyağı içirince kabızlık bitti çok şükür 1 çay kaşığı veriyorum
durukusunannesi_ seda_44 bazı doktorlar 14 güne kadar normal olduğunu söylüyor sadece anne sütü alan bebeklerde benim kızım 2 buçuk aylık yeni düzene giriyor 2 3 günde bir düzen dediğimde 10 e kadar yapmadığı oldu bence uyarmayın kendi yapar bebek
seda_44 Duphalac şurup bir günde üç defa bir çat kaşığı verebilirsiniz Dedi doktorumuz bu ilacı duydunuz mu