Gece emzirmeyi nasıl bıraktırdınız anneler. Kızım artık 1 yaş oldu bıraktırmak istiyorum. Gece 1 2 defa uyanıyor, bazen 3 oluyo hastaysa. Bugün de çocuk Dru bırakın gece emzirmeyi böylesi daha sağlıklı dedi. Dün gece de burda okudum su verenler varmış. Bende su verdim dün ama yok illa emmek istedi. Emzik verdim pışpışladım emziği atıp memeye sarılıyor. Mecbur verdim yine. Nasıl bıraktırcam?