birtutambilgi yıllardır her duşta iki kere şampuan sonrasında saç uçlarıma elidorun bakım kremini sürüyorum yıkıyorum mis gibi saçlarım var belimde gür 😅 yüz için diadermine temizleme jeli ardından diadermine nemlendiricisi sürerim. DüZenli el ayak öne sürmeye çalışırım. Saçlarımı düzleştiririm. Duştan sonra vucüdüma bebe yağı kullanırım. Parfüm sıkmaya bayılırım😅 aklıma gelenler bu kadar 😀 her insan önemli ruh sağlımız için kendimize vakit ayırmalıyız 👌🏻😍