Balbocegim_51 bak ben nasıl yapıyorum biliyormusun cam bir surahiye daha önceden kaynattigim suyu döküyorum gece mama yapacaksam azıcık su kaynatip gündüz kaynattip soguttugum su ile iliştiriyorum boylelikle beklemiyorum birde böyle dene zamandan tasaruf