NilDua doktorlar hiç önermiyorlar. Bitkisel denilen boyalar bile fazlasıyla kimyasal içeriyor. Bebeğiniz de daha çok küçük, bence doktora danışın, boyatmayın derse de boyatmayın. Burada yanlış bilgiler veya ‘ben yaptım bir şey olmadı’ diyenler çıkabilir