Arkadaşlar aylık kontroller için doktor arayışındayım. Özel hastane doktorumun fiyatı aşırı artmış durumda. Lütfen devlet hastanesine kontrole giden var mı yardım edin. Önerilerinize açığım. Karşıyakada ikamet ediyorum. Bugün menemen devlet hastanesine gittim ama memnun kalmadım. Lütfen yardımcı olun