minikMarquez p_ozget16 10 aylık sıfır emekleme dönüyor ama hemen ağlıyor bende zorlamadim çok egzersiz de yaptık ama olmadı doktora da danıştık zorlamayın istediği zaman emekler yürür bizde bekliyoruz ama eskisi gibi takmıyorum ne zmaan isterse yapsın