deletedmom111 Kızlar bebeğime ara öğün olarak mama takviyesi yapmam gerekiyor golden goat kullanan var mı gaz yaptı mı ayrıca hipp combiotic nasıl ??
Shylkyc deletedmom111 doğduğundan beri golden goat kullanıyorum çok memnunum. Keçi sütündeki laktoz (süt gazı) inek sütüne oranla çok çok az olduğu için gaz yapmıyor ve bebeğimin kilo alımı gelişim düzeyinin yüzde 35 üzerinde. Tavsiye ederim.