25 günlük bebeğim var geceleri kundaksız bi sağ bi sol şekilde yatırdım gündüz uykularında da sırt üstü yatırdım kafa şekillensin diye
Şimdi geceleri kendini çok uyandırmaya başladı
Yarım kundak yapmak istiyorum ama kundakta sırt üstü mü yatırmam lazım?
geceleri uykuda kusarsa diye korkup hep yan yatırıyordum
Siz nasıl yapıyorsunuz gece yatışını